ЗАХТЕВИ СТРАНАКА

Захтеви странака (физичких и правних лица) за издавањем уверења,оверених копија и преписа докумената подносе се у писарници Архива, или се у писаном облику достављају  поштом или на мејл адресу: zahtev@arhivvojvodine.org.rs

 У захтеву треба навести личне податке, сврху за коју је тражена исправа потребна, као и све податке који су релевантни за проналажење документа.

Архив наплаћује своје услуге према Ценовнику услуга БРОЈ: 102-8/4-24 од 31. октобра 2024. године,

Уз подношење захтев треба приложити копију уплатнице за издавање уверења.

Уверења и копије докумената могу се подићи лично у писарници, или доставити поштом након уплате административне таксе и трошкова поступка за издавање уверења.

Радно време писарнице : 8 – 13 часова, понедељак – петак

Телефон 021/489 18 27 или 021/489 18 50

Обрасци:

Уплатница

Ценовник